Search found 476 matches

by pacobird
Tue Aug 15, 2017 11:09 am
Forum: Politics Quarantine
Topic: Pros and Cons of Punching a Nazi Just Square in the Dick
Replies: 396
Views: 16036

Re: Pros and Cons of Punching a Nazi Just Square in the Dick

The point is that calling these schmucks "Nazis" is like calling griefers in CoD "Green Berets". Let's just call a spade a spade here and refer to these Old Navy mosquito torch motherfuckers as "Wannazis". come on, man; the nazis around the time of the Beer Hall Putsch...
by pacobird
Sun Aug 13, 2017 12:08 am
Forum: Politics Quarantine
Topic: Pros and Cons of Punching a Nazi Just Square in the Dick
Replies: 396
Views: 16036

Re: Pros and Cons of Punching a Nazi Just Square in the Dick

baked alaska got pepper sprayed lol
by pacobird
Sat Jul 29, 2017 3:06 pm
Forum: Politics Quarantine
Topic: Oh shit, what are we gonna do now?
Replies: 1140
Views: 56415

Re: Oh shit, what are we gonna do now?

He's not addressing the 20 hour debate limit.

EDIT: https://www.congress.gov/crec/2017/07/2 ... gS4415.pdf "THE PRESIDING OFFICER: All time has expired." And then they proceed to a vote.
by pacobird
Sat Jul 29, 2017 1:00 pm
Forum: Politics Quarantine
Topic: Oh shit, what are we gonna do now?
Replies: 1140
Views: 56415

Re: Oh shit, what are we gonna do now?

It's my understanding that the reconciliation rules limit the number of bills passed using that method—the fact that this failed under reconciliation does not eliminate it from future attempts, and even if it did, the fiscal year ends in like two months anyway. The one justification I could see for...
by pacobird
Sat Jul 29, 2017 12:13 am
Forum: Politics Quarantine
Topic: Oh shit, what are we gonna do now?
Replies: 1140
Views: 56415

Re: Oh shit, what are we gonna do now?

Joxam wrote:I am glad it happened, don't get me wrong, but I have a huge problem with healthcare for millions resting on the conscience of a dying man trying to write a good chapter at the end of his legacy.


It's always been this way, though.
by pacobird
Fri Jul 28, 2017 9:28 am
Forum: Politics Quarantine
Topic: Oh shit, what are we gonna do now?
Replies: 1140
Views: 56415

Re: Oh shit, what are we gonna do now?

It's too fucking good. They're running out of time to actually get anything done this session.
by pacobird
Fri Jul 21, 2017 11:10 am
Forum: Politics Quarantine
Topic: Arizona is a blasted hellscape
Replies: 153
Views: 12121

Re: Arizona is a blasted hellscape

FTR while on some level I feel inclined to the smugness I felt when Scalia died because here, too, is a man who is making life actively worse for a large number of people simply through inertia (IOW, retire bitch), there are two mitigating factors 1) McCain is a legit war hero whereas Scalia never d...
by pacobird
Fri Jul 21, 2017 10:52 am
Forum: Politics Quarantine
Topic: Arizona is a blasted hellscape
Replies: 153
Views: 12121

Re: Arizona is a blasted hellscape

Yeah, Up Simba pretty much sums up my feelings on McCain and he has done literally nothing since the 2000 election to change that view
by pacobird
Thu Jun 22, 2017 12:07 am
Forum: Games
Topic: The Ever-Expanding Worlds of Warcraft
Replies: 216
Views: 21787

Re: The Ever-Expanding Worlds of Warcraft

Tomb feels easier than I remember Nighthold being on day one.
by pacobird
Fri Jun 09, 2017 9:24 am
Forum: Games
Topic: The Ever-Expanding Worlds of Warcraft
Replies: 216
Views: 21787

Re: The Ever-Expanding Worlds of Warcraft

I'm pretty much just raiding these days; otherwise just logging in to do emissary quests over lunch.
by pacobird
Tue Jun 06, 2017 9:10 pm
Forum: Politics Quarantine
Topic: Oh shit, what are we gonna do now?
Replies: 1140
Views: 56415

Re: Oh shit, what are we gonna do now?

Thad wrote:She did once. Much as Gore tried not to talk too much about climate change in '00, Clinton has spent decades running away from the outspoken feminism that once defined her.


Image
by pacobird
Wed May 24, 2017 9:47 am
Forum: Politics Quarantine
Topic: What about a thread for good news?
Replies: 98
Views: 8508

Re: What about a thread for good news?

A question to which Thomas has an answer, because even if it were possible to get inside Madison's head, he's not the only person who ratified the Constitution and in the end we're left with the text. Thomas isn't saying parents ought to control the speech children hear because the Founders believed...
by pacobird
Tue May 23, 2017 9:33 pm
Forum: Politics Quarantine
Topic: What about a thread for good news?
Replies: 98
Views: 8508

Re: What about a thread for good news?

Thomas in Brown v. EMA is just pure Originalism. It's not going to convince you because you, like me, don't accept the premise of Originalism, but give him credit for consistency.
by pacobird
Tue May 23, 2017 5:11 pm
Forum: Politics Quarantine
Topic: What about a thread for good news?
Replies: 98
Views: 8508

Re: What about a thread for good news?

(It's also possible he knew a 4-4 split would have had the same result, so he concurred in order to record his view that the VRA doesn't apply to redistricting at all)
by pacobird
Tue May 23, 2017 2:36 pm
Forum: Politics Quarantine
Topic: What about a thread for good news?
Replies: 98
Views: 8508

Re: What about a thread for good news?

Gorsuch specifically took no part (it's in the text) though yeah I think he just wasn't confirmed in time. Anyway, it could mean a variety of things, ranging from good to extremely good. On the merely "good" end, it's just affirming the lower court, saying that race cannot be a primary fac...
by pacobird
Mon May 22, 2017 7:40 am
Forum: Games
Topic: Shin Megami Threadsei
Replies: 157
Views: 9265

Re: Shin Megami Threadsei

showing up in my smt4 samurai cosplay and arguing with the doorman that the outfit is technically available in p5 as DLC
by pacobird
Fri May 19, 2017 11:44 am
Forum: Politics Quarantine
Topic: Oh shit, what are we gonna do now?
Replies: 1140
Views: 56415

Re: Oh shit, what are we gonna do now?

There exists a perfectly plausible timeline where Mattis ends up president and in a couple years we'll be seeing Mad Dog 2020 campaign signs. Which is exactly the kind of stupid shit I've come to count on ever since we apparently slid out of the universe where they can spell fucking Berenstein corr...
by pacobird
Thu May 18, 2017 2:42 pm
Forum: Politics Quarantine
Topic: QUILTBAG
Replies: 252
Views: 20833

Re: QUILTBAG

in the words of ac/dc, "you gotta catch me if you want me to [be tried and convicted of a crime, for which i may then be pardoned]."
by pacobird
Wed May 17, 2017 6:19 pm
Forum: Politics Quarantine
Topic: Oh shit, what are we gonna do now?
Replies: 1140
Views: 56415

Re: Oh shit, what are we gonna do now?

I don't take it as avoiding Trump removal so much as ... an acknowledgement that we're fucked no matter what. Take out Trump? President Pence. Great, we're getting marched into camps to get our brains electrocuted until we're straight or dead, but we get to be happy because it's mostly happening in...
by pacobird
Wed May 17, 2017 4:21 pm
Forum: Politics Quarantine
Topic: Oh shit, what are we gonna do now?
Replies: 1140
Views: 56415

Re: Oh shit, what are we gonna do now?

The problem for me though is that, impeaching Trump really doesn't matter. Get him out, get rid of this gluttonous, non-stop lying, moronic, opaquely profiteering, orange clown makeup wearing, televisionaholic who tweets at SNL like a baby for making fun of him like they have done to every Presiden...