Search found 87 matches

by atog
Sun May 13, 2018 9:18 pm
Forum: Your Facebook Timeline
Topic: A Holiday Appears!
Replies: 134
Views: 20922

Re: A Holiday Appears!

I recognize about 3 of those, and the rest no clue
by atog
Fri May 11, 2018 6:16 pm
Forum: Board Shit
Topic: TEN THOUSAND POSTS BC
Replies: 21
Views: 321

Re: TEN THOUSAND POSTS BC

plzbankthx
by atog
Fri May 11, 2018 1:46 pm
Forum: Media
Topic: The New Imagedump Thread
Replies: 1279
Views: 120481

Re: The New Imagedump Thread

Image
by atog
Wed May 09, 2018 10:49 pm
Forum: Politics Quarantine
Topic: Oh shit, what are we gonna do now?
Replies: 1557
Views: 113513

Re: Oh shit, what are we gonna do now?

"Trump should sanction anyone who does business with Irony." --Ollie North
by atog
Mon May 07, 2018 1:47 pm
Forum: Your Facebook Timeline
Topic: Hot Tweets Cool Treats
Replies: 1006
Views: 78712

Re: Hot Tweets Cool Treats

There's more pics in the (short) thread. Good stuff. Is this why people asked me in 7th grade if I was a devil worshipper? Better than assuming in 1st grade that you are one, based on the fact that you wear a St Christopher medallion with Latin words on it and a Chi-Rho-a-gram hoo boy. Fundies. Swe...
by atog
Sun May 06, 2018 7:18 pm
Forum: Your Facebook Timeline
Topic: Computerus
Replies: 375
Views: 41677

Re: Computerus

Weird problem with mouse behaviour that I've posted elsewhere, and gotten the usual "download more rams, buy a new mouse, install windows 10, eat shit" responses. About a year ago I started noticing I would have double-clicks AND nonresponsive clicks with the left mouse button. It's an old...
by atog
Thu May 03, 2018 4:40 pm
Forum: Politics Quarantine
Topic: QUILTBAG
Replies: 268
Views: 29914

Re: QUILTBAG

Lawful Good (insert sarcastic sneer here)

She has spent the majority of her 20 years on this earth in prison, in hospital, or in juvenile hall. Disowned and turned out into the street at 8 for identifying as female. What the flying feudal fundie fuck.
by atog
Thu May 03, 2018 2:12 pm
Forum: Media
Topic: The unbearable cuteness of D'AWWWWWW
Replies: 486
Views: 48395

Re: The unbearable cuteness of D'AWWWWWW

Her little pride and joy, or Pibble Boop

https://i.imgur.com/DS2E82O.gifv
by atog
Wed May 02, 2018 12:27 pm
Forum: Your Facebook Timeline
Topic: HOW WAS YOUR DAY
Replies: 474
Views: 46721

Re: HOW WAS YOUR DAY

I'm quite entertained by Mongrel's equally naval and culinary description of "unstable plaque". :lol:

That said, quitting smoking is entirely worth it. It's like paying yourself an extra $200 a month not to get lung cancer.
by atog
Sat Apr 21, 2018 6:53 pm
Forum: LP Hell
Topic: Death Road to Brontoforumus
Replies: 80
Views: 2140

Re: Death Road to Brontoforumus

Really appreciated the gritty reality of arms dealerships being inside soldered-shut Dumpsters with payment slots.

Are there any mission options that would allow you to hotwire a Zamboni and use that to crash your way across the border? Asking for a friend.
by atog
Sun Apr 08, 2018 2:22 pm
Forum: Your Facebook Timeline
Topic: In the Land of Wonderful Dreams
Replies: 244
Views: 27146

Re: In the Land of Wonderful Dreams

I was driving my mom around a mashup of St Paul, MN / Towson, MD. We stopped for ice cream, except it was a froyo shop specializing in upscale sundaes. She got an Irish teacup (a crunchy waffle mug with handle made for runny, fudgey sundaes with whipped cream and fruit) and I got a blueberry cheesec...
by atog
Sat Apr 07, 2018 10:05 pm
Forum: Politics Quarantine
Topic: Barefoot and Pregnant
Replies: 345
Views: 30362

Re: Barefoot and Pregnant

Mongrel wrote:Damn John, I sure don't remember sleeping with you.

Watch what you say about my fucking mongrel shit cunt. I just bought him new glasses
by atog
Sat Apr 07, 2018 8:06 pm
Forum: Your Facebook Timeline
Topic: In the Land of Wonderful Dreams
Replies: 244
Views: 27146

Re: In the Land of Wonderful Dreams

Shit. I'm lucky if I can remember having been asleep. :P Sometime this week I may have had a dream. Something about going back west to visit my dad, who was totally deaf and had all his favourite old books in GIANT LARGE TEXT. I was complaining about traffic and Mongrel walked in with Mom. Then for ...
by atog
Tue Mar 20, 2018 7:35 pm
Forum: Your Facebook Timeline
Topic: A take so hot I think I got singed reading it.
Replies: 124
Views: 6649

Re: A take so hot I think I got singed reading it.

Mongrel wrote:I don't know, but if so that's perfect.

+20 points if it was Gal Gadot, who did her stint in the IDF, I'm guessing
by atog
Thu Mar 15, 2018 3:35 pm
Forum: Politics Quarantine
Topic: The Winter Up There Must Give People Brain Freeze
Replies: 399
Views: 39376

Re: The Winter Up There Must Give People Brain Freeze

So I looked into this, but couldn't find anything that explained the reveal outside of heavily trimmed Trump quotes. But did Trump brag that after lying to Trudeau that Canada owes the U.S., it inspired them to do the research to reveal that we actually owe Canada? "research" Canadian gov...
by atog
Sun Mar 04, 2018 3:14 pm
Forum: Games
Topic: Mein Kraft
Replies: 58
Views: 7364

Re: Mein Kraft

Does anybody still play adult legos? Because with the latest preview updates, it's beginning to look a lot like Subnautica: https://i.redd.it/evuwb6z9cnj01.png They've also added some new weapons and water mechanics, sadly that means old water mechanics (and the automated farms and machines that run...
by atog
Sun Feb 11, 2018 3:56 pm
Forum: Your Facebook Timeline
Topic: In the Land of Wonderful Dreams
Replies: 244
Views: 27146

Re: In the Land of Wonderful Dreams

I was riding around in a basket bicycle made of some kind of split green wood or something else incredibly springy, but light and dry. The wheels were like 10 feet tall and thin as hula hoops. I raced over the rocky, clayey ground, ignoring potholes, stumps, and prairie dog hills as the suspension c...
by atog
Tue Feb 06, 2018 11:41 pm
Forum: Board Shit
Topic: Family 2.0
Replies: 19
Views: 1303

Re: Family 2.0

I'm wondering what kind of house it'd take to contain us. There's like dozens of people on that list, so maybe more like a compound... or maybe some zany airship is more our style? Hmm, *fires up the Sims* ... :lol: atog: the vaguely not-all-there lady at the end of the block who smells faintly of ...
by atog
Tue Feb 06, 2018 9:04 pm
Forum: Politics Quarantine
Topic: Oh shit, what are we gonna do now?
Replies: 1557
Views: 113513

Re: Oh shit, what are we gonna do now?

by atog
Tue Feb 06, 2018 1:28 pm
Forum: Media
Topic: Animotion and Car Tunes
Replies: 165
Views: 19357

Re: Animotion and Car Tunes

"Mildly NSFW (boobs)" meaning "stylized full-frontal, less-stylized boobs, and a not-subtle orgy scene". idk how you're getting away with watching YouTube at work in the first place but I feel like the content of this film is undersold a bit what you were expecting https://vigne...